PLAN DNIA
6:30 - 8:30
Schodzenie się dzieci.
Zabawy indywidualne i zespołowe wynikające z zainteresowań dzieci.
8:30 – 8:45
Ćwiczenia poranne, gimnastyka.
8:45 - 9:15
Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych, przygotowanie do śniadania. Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku. Profilaktyka stomatologiczna.
9:15 – 9:30
Czynności higieniczne po śniadaniu. Sprawdzenie obecności.
9:30 – 10:30
Wspieranie rozwoju dzieci przez prowadzenie zajęć edukacyjnych, organizowanych przez nauczyciela. Zajęcia wyzwalające aktywność dzieci w różnych sferach rozwoju oraz opierające się na podstawie programowej wychowania przedszkolnego. English classes, Games and fun in English, Little ARTists’ classes.
10:30 – 11:30
Pobyt na świeżym powietrzu. Gardening classes.
11:45 – 12:15
Czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do obiadu. Obiad – zupa.
12:15– 12:30
Czynności przygotowawcze do leżakowania, dzieci odwiedzają łazienkę. Zabawy wyciszające.
12:30– 14:00
Odpoczynek – dzieci odpoczywają, słuchając bajek, baśni i lub muzyki relaksacyjnej. Fairy tale Theraphy.
14:00- 14:30
Czynności samoobsługowe, higieniczne, przygotowanie do obiadu. Nauka zasad savoir – vivre. Obiad – drugie danie.
14:30 – 17:00
Zabawy konstrukcyjne, badawcze. Integracyjne gry dydaktyczne, zabawy ruchowe, plastyczne – techniczne, sensoryczne. Swobodne zabawy na dywanie oraz przy stolikach. Praca indywidualna z dziećmi. Zajęcia o charakterze relaksacyjnym. Czynności porządkowe i organizacyjne. Obserwacja dzieci. Rozchodzenie się dzieci.